LilySlim Fitness goals tickers

29 Ocak 2011 Cumartesi

10.gün...

Bugün menstruasyon başlangıcı. 
Sabah tartıldığımda 92 kiloydum ama bizim tartı kesin fazla fazla tartıyor. Kiloyu rakam olarak pek takmadığım doğru. En azından bu sefer böyle. Bu sefer kendime de "O"ya da inancım tam. Direnç gösterirse bile kilo en sonunda düşecek onu biliyorum. Daha çok nasıl hissettiğimle, ne kadar başarabildiğimle ilgileniyorum. Elbette başarının bir ölçütü de kilom ama "O"ya söz verdim 8 ay için. Başarı yada başarısızlık o zaman belli olacak. Bugün yemek yapmaktan yemeye pek vakit olmadı.
11:00 sabah kahvaltısı
19:00 olmuştu sanırım saate bakmayı bile akıl edemedim mutfakta işim bitti de yemek yiyebildim. 
23:00 süt ve kuru incirlerim.
İyiden iyiye 2 öğüne düşürdüm. Bundan sonra her yemekten kalktığımda saat kuracağım 3 saat sonrasına ve mutlaka az da olsa bir şeyler yemeye çalışacağım.
Bir de su içmeyi hatırlatacak bir alarm mı kursam? Bugün de neredeyse hiç su içmedim. Damacana günlerdir boşalmıyor bile.
Yürüyüş, en azından evden çıktım buna da şükür. Zira evden çıkmak merdiven inip çıkmak anlamına geliyor. Şu uzun tatili önceki çabalarımız boşa gitmeden bir bitirelim başka şey istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder