LilySlim Fitness goals tickers

26 Ocak 2011 Çarşamba

7.gün...

Hiç yatmamak üzere oturulan bir gece ve saat 06 sularında bastıran uykuya yenik düşmece.
Ve düzensizliğinde düzenli hallerimiz.
11:30 sabah kahvaltısı
Dışarıda geçen bir gün. Kaçamak yaptığım zamanlarda bile kendimi, yeterince yemediğim (yiyemediğim) zamanlardan daha "az suçlu" hissediyor oluşumun bir açıklaması var mı acaba?
Bütün günü 2 adet köfte ve 1,5 bardak ayran ve 3 dilim ekmekle savuşturdum. Bunları yediğimde sanırım saat 15:30 civarındaydı. Eve gelişim ve yemek hazırlayışım 20:00 olunca açlıktan gözüm döndü ama suçluluk duygusu sebebiyle ifrazata kaçmamaya çalıştım.
20:00 bir tabak çorba ve bol miktarda balık (yanında 5 yuvarlak dilim patates de var. Allahtan kızartma değil, balığın suyunda pişmiş) ve ekmek ve bol yeşillik.
Çok kötü bir gün oldu diyet açısından.
Susuz.
Ama epey yol yürüdük oğlumla. 2,5 saat kadar hiç durmadan dolaştık hayvanat bahçesinde.
Bugün de böyle geçti. Yarın Allah kerim.
Bu arada tartılmadım. Bu sevdadan da vazgeçtim. Bu kadar kötü beslenme düzeniyle kilo versem ne olur, alsam sürpriz olmaz hatta :(
15 şubatı iple çekiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder