LilySlim Fitness goals tickers

20 Ocak 2011 Perşembe

Merhaba...

Bu blogtan kimseye bahsetmeyi düşünmüyorum. Belki , henüz tam karar vermedim ama "O" bilebilir. Tesadüfen gören, okuyan, izleyen de olursa deşifre olmamaya özen göstermeyi düşünüyorum. Ekleme çıkarma yapmayı da süslemeyi de düşünmüyorum. Sevgili günlük kıvamında bir şey istediğim ama sadece diyet serüvenime ilişkin bir günlük.
Başarabilirsem - ki başarının adı 60'lı kilolar - başarımın günlüğü , azmimin ispatı olur , başaramazsam da (bu sefer buna ihtimal bile vermek istemiyorum) nerelerde hata yaptığımın belgesi :) 


Sanıyorum, 8 Aralık 2010 Çarşamba günü başladı "O" önderliğindeki serüvenimiz. Kendisi diyetisyenim olur. Bundan sonra adı bu blogda bu şekilde anılacaktır. 98.8 kiloydum o gün. Analiz değerlerimin olduğu kağıdı ısrarla bana vermedikleri gibi kaybettikleri için o değerler hep meçhul kalacak.


Bugün yani 20 Ocak 2011 günü son durum şudur;
5 hafta kadar farklı bir şehirde olacağım için "O" bana,  veyaları da olan bir liste yazdı ve 8 Ocak 2011 günü 94.9 kilo ile uzun bir ara için vedalaştık kendisiyle. Bu güne ilişkin analiz değerlerini gidince öğrenip buraya da not ederim. Her cumartesi tartılmamı ve not etmemi rica etmişti ama buradaki baskül geldiğim gün bile - son görüşmemizden sadece 3 gün sonraydı - öyle çok tarttı ki beni bir daha üstüne çıkmak istemedim. Bir cumartesiyi pas geçtik bakalım bu hafta bir hal yol bulacağım :)


Son diyet listemi buraya not etmek ve ana kuralları sayarak bitirmek istiyorum. Liste değiştikçe buraya da yazacağım ama önümüzdeki 4 hafta liste aşağıda ;


Sabah 09:30
-200 ml süt
-50 gr beyaz peynir
-1 adet haşlanmış yumurta
-4 parça ceviz veya 5 adet zeytin
-3 ince dilim ekmek (75 gr)
-yeşillik serbest

veya dışardaysam

-çay (şekersiz)
-1 dilim tulum peyniri
-yeşillik serbest
-1 adet yumurta
-1 adet gevrek



Öğle 12:30/13:00
-1 kase (kremasız) çorba
-8 yemek kaşığı dolusu sebze yemeği (susuz)
-1 su bardağı yoğurt
-3 ince dilim ekmek (75 gr)

veya dışardaysam


-1 porsiyon kıymalı pide
-yağsız salata
-light cola



İkindi 16:00
-1 porsiyon meyve
-1 su bardağı süt


Akşam 18:30/19:00
-250gr beyaz et veya 150gr kırmızı et veya 350gr ızgara balık
-yağsız salata
-200 ml ayran
-3 ince dilim ekmek (75gr)



Diyet listesine ilişkin notlar ve genel kurallar;
  • Bahsi geçen et gramajları pişmemiş olarak ölçüldüğündeki ağırlıklarıdır.
  • Sebze yemeği, sebze yemeği olabileceği gibi bakliyatlardan herhangi birisi de olabilir.
  • Çorbanın içindeki et, pirinç gibi maddeler gözardı edilebilir.
  • Sebze yemeğinin içinde et bulunabilir.
  • Yemeklerden yarım saat önce 1 bardak su , bir buçuk saat sonra 2 bardak su haricinde bu süreler ve ana öğün arasında sıvı tüketilmeyecek.
  • Mutfak tartısı dostum, baskül düşmanımdır. Ben yediğim her şeyi tartarım, beni bir tek "O" tartar.
  • Hafta en az 3 gün 1 saat yürüyüş şart. 
  • Ekmek her türlü tahılla yapılmış olabilir ancak üzümlü, cevizli,  çekirdekli gibi taneli bir tür olmayacak.
  • Sıvı tüketim saatleri dahilinde şekersiz çay ve şekersiz sade kahve tüketimi serbesttir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder