LilySlim Fitness goals tickers

20 Ocak 2011 Perşembe

İlk gün...

Böyle bir blog tutmaya başlamak için herhalde en kötü günü seçtim ama bugün kendimi hazır hissediyorum ne yapalım :) Şu 6 haftalık dönemde bu kadar çuvalladığım bir gün daha olmamıştı. Aslında hiç çuvallamadım ta ki bugüne kadar.

Gün;
10:30 uyanma ile başladı. 
Evden derhal çıkma gerekliliği sebebiyle saat 
12:00 civarında alternatif kahvaltı.
Sonrası facia sormayın a dostlar, 
17:00  bir avuç çekirdekli kuru üzüm ve yarım haşlanmış mısır.
Ve nihayet eve gelince,
19:30 4 adet köfte, 75gr ekmek ve 200gr yoğurt

Gün boyu su içmek falan hak getire.Kendime 1,5 litrelik pet şişe aldım. Bundan sonra ölçülü içicem söz.
Yürüyüş mü? Hayvanat bahçesindeki 2 saatlik tur ve 4.kattaki eve tırmanma sayılırsa yürüdüm evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder