LilySlim Fitness goals tickers

22 Ocak 2011 Cumartesi

3.gün...

Yok yapamıyoruz, erken kalkamıyoruz. Yarın saat kurup kalkacağım kararlıyım.Bugün yine tozuttum ama ne tozutmak.
11:00 sabah kahvaltısı her zamanki gibi
16:00 öğle yemeği evde olanlarla geçiştirildi (bir kase çorba, 50gr kadar et döner ve yoğurtlu karnabahar ve ekmek tabii)
Ara öğün sizlere ömür neden mi? Sebebi yok tamamen saçmalamaktan ötürü.
21:00 akşam yemeği (koca bir porsiyon et döner ve bir bardak yayık ayranı)
Veee işte geliyor... İlk esaslı kaçamağım. Bir buçuk ay oldu ilk defa boğazımdan diyet harici bir şey geçti.
22:15 bir fincan salep.
Hayır anlayamadığım, insan evde 2 gün üst üste et döner yedikten sonra dışarıya çıktığında neden aynı menüden devam eder? Saçmalığın daniskası.
Salep için  kendimi suçlu hissediyorum ama... Pişman mıyım? Hayır!
Ne yapsaydım yani, canım körfez manzarasına karşı su mu içseydim? Ne yaptıysam af fola...
Bir daha yaparsam dillerim bağlansın :) 
Yürüyüş, iki sokak yukarıda kurulan semt pazarına 2 kere gidiş, 4. kattaki evin merdivenlerini 3 kere çıkış, karşıyaka çarşısını geziş sayılırsa, evet yaptım.
Su, dünden iyi yarından kötü.
Tartıldım da ama çıkan sonuç çok kötü hiç oralı değilim bu sebeple.
"O" ya bu blogdan bahsetme ihtimalim giderek azalıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder