LilySlim Fitness goals tickers

23 Ocak 2011 Pazar

4.gün...

Oğlanı da kendimize benzettik, nasıl bir hayatsa bizimki artık...
11:30 kahvaltı rutini,
bugün pazar dün semt pazarından alınanların pişirilme günü,
daha geçen haftadan kabak vardı onu da kabak beğendi yaptım. Tansaş alışveriş yapınca 3 paket tavuk vermişti onları da değerlendirmek lazım. Beğendinin üstüne pişirdim bol domatesli. Evde erişte kalmamış. Erişteli mercimek çorbası yapmaya başladım. Erişte safhasına gelince şok oldum ama yerine arpa şehriye attık. Öyle uydur buydur bir çorba oluverdi.
E, tüm bu hazırlıklardan sonra 
16:00 öğle yemeği vakti oldu. Yoğurt az kalmıştı olanı da ben yedim ama sanırım 200gr'a tamamlayamamışımdır.
Üstüne aile boyu güzel ve derin bir uyku
20:00 ayva ve süt birlikteliği
Ve nihayet 
22:00 akşam yemeği, öğlen pişirdiğim tavuk ve ekmek ve yoğurt :)
Mutfağımız servise kapanmıştır.
Su, çok az ama gün henüz bitmedi.
Yürüyüş, o da ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder