LilySlim Fitness goals tickers

2 Şubat 2011 Çarşamba

14.gün...

Tam da bugün olacak galiba, güne de erken başlıyoruz derken...
10:30 kahvaltı (mecburiyetlerden ekmek biraz az yedim)
16:00 yemek (muhteşem bir manzara eşliğinde keyifli bir levrek, 2 şer kaşık patlıcan ve fava, bol salata -yağını süzdürdüm ama masaya gelmeden dökmüşlerdi- ve 3 dilim ekmek ve pepsi max -light bir o varmış, bira içmedim daha ne yapayım-)
Bitti, inanılır gibi değil ama bitti. Günü böylece kapattım.
Özsüt'e gidip önümde duran kazandibinden kaşığın ucuyla bile yemedim. Az daha salep içecektim ama kalmamıştı ne yalan söyleyeyim.
Arkamda vicdan azabı gibi duran 1 tabak kraker ve kuru meyvelerden de yemiyorum günlerdir.
Çok fazla çay içtim.
Çok yoruldum.
Canım çok çikolata çekiyor ama yemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder