LilySlim Fitness goals tickers

8 Şubat 2011 Salı

20.gün...

11:30 kahvaltının ardından evden çıkış.
Dışarıda olunca zaman nasıl akıp geçiyor anlayamıyorum.
17:00 gibi yarım koçan mısır. Demek ki daha tam öğrenememişim oğlumdan arta kalanları çöpe atmayı :(
19:30 akşam yemeği dışarıda. Bir kase paça çorba ve yarım porsiyon dalyan köfte, yarım porsiyon ciğer sarma. Ciğer sarma fazla yağlı geldi bana. Gerçekten yağlı mıydı, benim damak tadım mı değişti, ya da yağlı yemek kavramım mı değişti, bilmiyorum. Gene şalgam içtim. Kötü oldu bu şalgamdaki kaloriyi öğrenmem. Bir dilim de ekmek yedim.
Su epey içtim sanırım 1 litrenin üzerindedir. Demek ki havaların az da olsa ısınması lazımmış benim su içmeye başlayabilmem için.
Yürüyüş; 2,5 saat boyunca durmadan ve aralarda 15 kiloluk bir cüceyi kucağımda taşıyarak gezmek sayılır mı bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder