LilySlim Fitness goals tickers

13 Şubat 2011 Pazar

25.gün...

Bugün resmi olarak diyetimi bozduğum ilk gündür.
Evet daha önce de kırılmalar yaşamıştım ama bu bildiğin diyeti bozmak oldu.
Neler yediğimi yazıp yazmamakta kararsızım ama tarihe not düşmek de gerek.
11:00 Kahvaltı gayet usturuplu başlamıştı.
Sonra düzenli hayatımıza dönüşümüz vesilesiyle düzenlenen "güle güle" partisi sebebiyle.
16:00 gibi "yemekler hazır olmayacak ben en iyisi bir şeyler atıştırayım"  bahanesiyle bir hazır çorba ve 7-8 kaşık börülce salatası tükettim.
Sonrasının saatini yazmaya gerek bile yok. Gayet abır cubur kıvamında gittim geldim -tarçınlı,havuçlu,cevizli kekten, ıspanaklı kıymalı börekten- atıştırdım. Pişman mıyım? Galiba pişmanım. Nefsim beni yendi. Kendimden utanıyorum. Akşam üstüne bir de patateslerinden de olmak kaydıyla fırında uskumru yedim. Sanırım yarım balık kadardı.
Ha galiba birkaç bardak da ayran içtim.
O kadar çok yiyince susadım tabii ki ama çay miktarı su miktarını bugün de geçemedi.
Güya kendimi cezalandırıp evin merdivenlerini 50 kere inip çıkacaktım.
Onu da beceremedim. Anlayacağın yediklerim yanıma kar kaldı. Üzgünüm :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder