LilySlim Fitness goals tickers

19 Şubat 2011 Cumartesi

Diyetisyen Randevusu

Sonunda "O" ile görüştüm. Kendisine blogdan da bahsettim ama ilgilenmedi. Neyse söyledim rahatladım. Yeni kilom 91.6. Bu demek oluyor ki 5 haftalık tatilde 3.300 gr vermişim. Bu kadar sızlanmaya, kendinden memnuniyetsizliğe iyi bir sonuç sanıyorum.
Zaten döndüğümden beri herkes çok zayıfladığımı da söylüyor. Yeni diyet listemi de yazıyorum ama yine analiz sonuçlarımı not etmeyi ve ilk başladığım tarihe bakmayı unuttum. Haftaya diyelim.

Sabah 08:00 
-200ml süt
-50 gr beyaz peynir
-5-6 adet zeytin
-Yeşillik serbest
-3 ince dilim ekmek (75gr)


Kuşluk 10 :30
-10 parça ceviz (5 bütün)


Öğle 12:30/13:30
-1 kase çorba
-1 porsiyon etli sebze yemeği
-Yağsız salata
-3 ince dilim ekmek (1,5 yuvarlak)
veya
-yarım tavuk döner
-ayran


İkindi 16:00
-2 porsiyon meyve (örneğin 400 gr armut)
veya
-1 bardak süt
-1 porsiyon meyve


Akşam 19:00
-150gr kırmızı et veya 250gr ızgara balık/tavuk
-yağsız salata
-1 su bardağı yoğurt / 2 bardak ayran
-3 ince dilim ekmek(75gr)


Saatler biraz uyumsuz olmuş benim açımdan, çıkmadan baksaymışım iyiymiş :)
Su içmek konusunda telkin edildim. Bir de "yapabilirsen"  dedi, yapabilirsem 3 gün haftada yürüyüş istedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder