LilySlim Fitness goals tickers

17 Şubat 2011 Perşembe

29.gün...

Okula biraz rötarlı gidince kahvaltı da sarktı ama bunlara da şükrediyorum geçen 5 düzensiz haftadan sonra.
10:00 kahvaltı. Okuldaki beyaz peynirli sandviç ve süt ile. Henüz kendim evde hazırlama aşamasına geçemedim.
12:30 öğle yemeği okul tabildotu. Biraz abarttığımı kabul ediyorum. Çorba -ki kendisi kremalıydı ve kremalı çorba bana yasak, gene de içtim- , bir kepçe susuz mantı -üzerinde bir kaşık yoğurt ile- ,tavuk gulaş -neydi o yemeğin altındaki, nasıl anlatılır bilmiyorum- ve 50gr ekmek.
16:00 muz ve süt
19:30 tavuk-hindi dönerli sandviç ve ayran 400gr kadar :)
Şunu anladım ki insan yedikçe acıkıyor. Geçtiğimiz 5 haftada günde ortalama 2 öğün yiyordum ve açlık hissetmiyordum bile ama şimdi yemek saati yaklaşınca başıma ağrılar girmeye başlıyor.
Yine aktivite yok.
Su pek aklıma gelmedi ama herhalde 4-5 bardak içmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder