LilySlim Fitness goals tickers

10 Mart 2011 Perşembe

50.gün...

Bugün biraz moralim bozuk. Gözüme şişman görünüyorum çok fena. Canım sıkılıyor. Zaten şu erken yatma ve kalkma işini de halledemiyorum. Saçma sapan bir şey oluyor bu rejim böyle. Bugün de okula gidemedim. Bir önceki gün alarmları iptal edince açmayı unutup uyudum.
11:00 kahvaltı ve ara öğün beraber.
15:00 sebze yemeği bulamadım ben de 1,5 kase çorba içtim ama zaten çorbanın maşallahı var içinde mısırdan lahanaya bütün sebzeler mevcut.
17:30 2 porsiyon meyve
20:00 4 köfte ve ekmek ve roka
Akşam yemeklerindeki sıvısızlık beni zorluyor. Bakalım bu hafta buna bir çözüm bulabilecek miyiz.
Yürüyüşe başlayamadığım için ve giderek sarktığımı hissettiğim için de biraz canım sıkkın.
Su içtim. Çok değil ama içtim.
Akşamları pekmezimi aksatmıyorum ama buraya yazmayı unutuyorum. Pekmez çok iyi oldu. Hem tatlı ihtiyacımı kesiyor. Kan değerlerime etkisi de varsa ne ala. Bir de tabii üstüne dünya kadar su içiyorum ister istemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder