LilySlim Fitness goals tickers

8 Mart 2011 Salı

Kavitasyon Sonrası Diyet

Söyleyip duruyorum. Unutmadan yazayım. Nedir bu kavitasyon sonrası diyet? Kavitasyon yapıldıktan sonra 24 saat sürecek şekilde, uygulama sonrası öğünden başlayarak yapılıyor.


Sabah
-Bitki çayı
-2 adet haşlanmış yumurta beyazı
-1 dilim ekmek (25gr) 
Ara
-1 porsiyon meyve
Öğle
-1 Kase çorba -az yağlı ve kremasız-
-2 ince dilim ekmek (50gr) tercihen beyaz ekmek
Ara
-1 porsiyon meyve
Akşam
-6 yemek kaşığı az yağlı sebze yemeği
-yağsız salata
-1 ince dilim ekmek (25gr)


Bol su!!!


Bu herkese verilen diyet. "O" bunu benim için özel bir şekilde revize etti.


Sabah
-2 porsiyon meyve
Ara
-2 porsiyon meyve
Öğle
-2 kase çorba
-2 dilim ekmek
Ara
-2 porsiyon meyve
Akşam
-10 yemek kaşığı sebze
-yağsız salata
-3 ince dilim ekmek
Ara
-1 porsiyon meyve

2 yorum:

  1. ben sana birşey sorucam canım ben simdi normalde sadece sabah ögünlerinde ekmek yiyen biri olarak, bukadar çok ekmek gözümü korkuttu açıkçası, kişiden kişiye degişebilien bi listemi bu acaba?

    YanıtlaSil
  2. yazıda da belirttiğim gibi ilk liste herkese verilen bir liste ama blogun en altında yazdığım gibi "DİKKAT! DİKKAT!

    Bu blogda yazılan tüm bilgiler ve diyet listeleri kişiye yani bana özeldir. Doktorunuza veya beslenme uzmanınıza danışmadan uygulamaya kalkmayın. Örnek de teşkil etmezler belki de hepsi hayal ürünüdür kim bilebilir ki :)"

    ancak kişisel tecrübelerimden ekmek yemenin hiçbir diyette zararlı ve yasak olduğunu görmediğimi söyleyebilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil